Google-shopping

Manapság egyre többen vásárolnak a világhálón keresztül. Egyre népszerűbb a legnagyobb keresőmotor virtuális piactere, a Google Shopping is. A keresőóriás ezért új fejlesztéseket hajtott végre ezen a szolgáltatáson.

Maga a Google Shopping keresési eredmények közötti megjelenése egyébiránt hasonlít – az egyre inkább háttérbe szoruló – fizetett hirdetésekhez, hiszen a Google ugyanúgy az organikus találatok felett jeleníti meg a hirdetők termékeit.
Mivel egyre többen vásárolnak mobileszközökről, ezért a telefonról vagy éppen táblagépről való keresések száma is növekszik. A Google Shopping egyszerűbbé tette a termékek megtalálását, valamint más termékekkel való összehasonlítását is. Lássuk, hogyan is fejlesztették a virtuális piactéren megjelenő hirdetéseiket!

[dfd_heading module_animation=”transition.shrinkIn” content_alignment=”text-left” style=”style_13″ subtitle=”Egyszerűbb vásárlás a Google Shoppinggal ” title_font_options=”tag:h5″ subtitle_font_options=”tag:h3″]1) Hatékonyabb felfedezés[/dfd_heading]

Immár egyetlen Google Shopping-hirdetés nyomán többet tudhatunk egy termékről, mint valaha. A termékikon alsó részén található „Gyorsnézet” (Quick View) gombra kattintva a következő információk jelennek meg:

-Nagyobb kép a termékről
-A termék leírása
-A termékről szóló vélemények
-Az eladó értékelése
-Készleten található –e az adott termék, vagy éppen elfogyott.

A “Gyorsnézeten” lefelé görgetve pedig felfedezhetjük a kinézetükben hasonló, illetve kapcsolódó termékeket.

[dfd_heading module_animation=”transition.shrinkIn” content_alignment=”text-left” style=”style_13″ subtitle=”Egyszerűbb vásárlás a Google Shoppinggal ” title_font_options=”tag:h5″ subtitle_font_options=”tag:h3″]2) Gyorsabb kutatás[/dfd_heading]

Amikor adott termékre keresünk, akkor a Tudáspanel frissítésének köszönhetően termékfotókat, videókat, véleményeket, leírásokat, valamint további információkat is láthatunk. Amennyiben konkrét termék helyett, egy tágabb kategóriára keresünk rá, akkor a Google kiemeli azokat a vevőknek szóló tájékoztatókat, amelynek segítségével csökkenthetjük a vásárlásra fordított időt.

[dfd_heading module_animation=”transition.shrinkIn” content_alignment=”text-left” style=”style_13″ subtitle=”Egyszerűbb vásárlás a Google Shoppinggal ” title_font_options=”tag:h5″ subtitle_font_options=”tag:h3″]3) Professzionális összehasonlítás[/dfd_heading]

A Google szerint a “legjobb” termékeket tartalmazó szezonális keresések több mint kétszeresére nőttek az elmúlt két évben. A „legjobb” termék meghatározásához értékeléseket adhatunk, vagy meghatározhatjuk, hogy a termékek összehasonlítása nyomán melyik felel meg legjobban igényeinknek, valamint költségvetésünknek. Az egyes termékárakat, specifikációkat, valamint véleményeket aztán egymás mellett összevethetjük a Google keresőben.

Ha pedig tavalyi termékre keresnénk rá, akkor a Google arra is figyelmeztet bennünket, amennyiben újabb modell állna rendelkezésre.
Mostantól tehát új funkciók vannak a Google Shoppingban. Igaz, egyelőre csak az amerikai keresési eredményekben érhetők el, de reméljük hamarosan hozzánk is eljutnak a virtuális piactér ezen hasznos fejlesztései.