A keresőoptimalizálás célja, hogy minél jobb pozícióba kerüljünk a Google-ben, illetve a többi keresőben, s így több látogatót, ügyfelet szerezzünk.

Ebből profitálunk!

Ha rászántad az időt hogy megtaláld a legjobb kulcsszavakat a honlapodhoz, akkor biztos, hogy van egy hosszú listád, amely teli van kulcsszavakkal.
Mindig felmerül a kérdés, hogy hány darab kulcsszóra lehet keresőoptimalizálni egy honlapot és ezeket hogyan adjam hozzá?

A kezdőlapod nem a honlapod több aloldalad is van
.
Sok ember próbálja meg minden lehetséges szóra egyszerre „optimalizálni” a kezdőlapját.

Azt gondolják, ha minden lehetséges szóra megjelennek, akkor sok látogatójuk lesz.

Tévednek!

Egyoldalas honlapot kizárólag csak egy kulcsszóra szabad optimalizálni. A kulcsszó kifejezés állhat néhány szóból, mint pl. vásároljon akciós golf cipőt.
Ha ezekre a kulcsszavakra (kifejezésre) optimalizáljuk a kezdőlapunkat, akkor ezt a weboldalt már nem szabad más kulcsszavakra optimalizálni.
Sokkal jobb, ha a weboldal csak 1 kulcsszóra (kifejezésre) releváns, mintha egyszerre sok kulcsszóra próbálnánk meg optimalizálni.
Ha egy kulcsszóra, kifejezésre koncentrálunk egy oldalon, az sokkal eredményesebb lesz a keresőben!

A látogatók pontos megcélzásához egy oldalt egy kulcsszóra, illetve kifejezésre optimalizáljunk.

Ha szeretnél (ki ne szeretne) több kulcsszóra, kifejezésre is előre kerülni a keresőben, mint pl. barna golf cipő, golf webáruház vagy golf kiegészítők akkor külön oldalakat kell beállítani ezeknek a kulcsszavaknak.
Ha valaki barna golf cipőt keres a keresőben, és az egyik aloldalad csak barna golf cipőről szól, az sokkal jobb eredményt produkál a keresőben, mint a másik oldal, ami golf cipőkkel, golf kiegészítőkkel és golf klubbal foglalkozik.
Jó ötlet ezeket a dolgokat feltenni a weboldalra, de csak külön oldalon.
Optimalizáljuk az aloldalakat külön kulcsszavakra és a legjobb eredményt érhetjük el a keresőkben.

Hogyan optimalizáljuk a weboldalt a kiválasztott kulcsszóhoz
.
Amikor optimalizáljuk weboldalunkat, a megadott kulcsszóra akkor fontos, hogy kiemelt figyelmet szenteljünk a kulcsszó sűrűségnek. Ezt több online és offline eszközzel is ellenőrizhetjük. Weboldalunkon is megtalálja a kulcsszó sűrűség ellenőrző alkalmazást,(hamarosan) használja!

Optimalizáljunk egy adott kifejezésre és weboldalunk elsők között lesz az összes keresett kulcsszóra
.
Keressük meg a kifejezésre jellemző, releváns kulcsszavakat és arra optimalizáljuk az oldalakat.

Előnyök:
1. Sokkal könnyebb előre kerülni a keresőben a célzott kifejezésekre. Általában a konkurencia egy megadott kulcsszóra koncentrál. Így őket biztos megelőzzük.

2. A kifejezések sokkal jobban vonzzák a látogatókat. Aki pl. keres, a golf szóra azt nagy valószínűséggel érdeklik a magazinok, klubok, golf kiegészítők stb… Aki akciós golf cipőt keres, az akciósat szeretne vásárolni tehát akkor is meg találja a weboldalunkat még pedig igen szép pozícióban.

3.Ha optimalizáljuk a weboldalunkat egy kifejezésre, akkor automatikusan optimalizáljuk az oldalt a kifejezésben lévő kulcsszavakra is. Maradva a golf példánál automatikusan optimalizáljuk az oldalt golf cipőre, akciós golf cipőre stb… Ha a honlapot az akciós golf cipőre optimalizáltuk.

Optimalizáljunk egy weboldalt egy kulcsszóra és optimalizáljunk, annyi oldalt, amennyit csak lehet a kifejezésnek, kulcsszónak megfelelően. Ezzel elérjük azt, hogy weboldalunkon nem csak a főoldal, hanem az aloldalak kulcsszavai is nagyon erősek lesznek az általunk választott témában.

Mivel az aloldal értéke adja meg a főoldal értékét így a főoldal nagyon erős lesz, és megelőzi a konkurenciát!

Minden jog fenntarva. Intec Online Kft.

Ha tetszett a cikk, kérlek oszd meg barátaiddal!